TÜRK AJANSINDAN GLOBAL BAŞARI

Date:



Dijital pazarlama ajansı Boosmart, Katar’da gerçekleşen Yandex Ads Ajans Gala Gecesi’nden ödülle döndü. Toplam 26 ülkeden 80 dijital pazarlama şirketinin yarıştığı etkinlikte Boosmart, ‘Gold’ kategoride ödül aldı.

Katar’ın Doha şehrinde düzenlenen ve 26 ülkeden 80 ajansın katıldığı yarışmada Boosmart “Yandex Ads Gold Partner Ödülü”ne layık görüldü. Türkiye’yi bu uluslararası platformda başarıyla temsil eden Boosmart, etkinlikte kurucu ortaklar Harun Ünlüsoy ve Eren Soydaş tarafından temsil edildi.

Dijital pazarlama dünyasının önde gelen ajanslarını bir araya getiren etkinlikte Yandex Ads’in yenilikçi reklamcılık ürünlerinin başarıyla kullanıldığı projeler ödüllendirildi. Özellikle retargeting çözümü Ecomm+, arama motoru reklamcılığı çözümü Yandex Direct ve navigasyon reklamcılığı çözümü Yandex Navi’yi etkin bir şekilde kullanan ajanslar ödül sahibi olurken en fazla ödülü ise Türk ajansları kazandı.

Gold Partner Ödülü’ne layık olmaktan gurur duyuyoruz


Gold kategoride ödül alan Boosmart’ın Kurucu Ortağı Harun Ünlüsoy “Yandex Ads’i, Yandex Direct reklamcılık çözümüyle uzun zamandır markalarımıza sunmaktaydık. Yandex Ads’in Türkiye pazarına verdiği büyük önem ve alaka neticesinde, Ecomm+ ve Yandex Navi Ads ürünlerini de markalarımızın kullanımına sunmaya başladık ve önemli müşteri geri dönüşleri elde ettik. Bu iş birliğimiz neticesinde Yandex Ads Gold Partner Ödülü’ne layık olmaktan gurur duyuyoruz. Yandex Ads&Boosmart iş birliğinin uzun yıllar artarak devam etmesini temenni ediyoruz” dedi.


TÜRKİYE’YE 400 MİLYON DOLAR FON AYIRDI


Yandex Ads Ajans Gala Gecesi’nde ayrıca Yandex yöneticileri Türkiye pazarı için reklamcılık ürünlerini geliştirmek ve yaygınlaştırmak amacıyla 400 milyon dolarlık bir fon ayırdığını duyurdu. Bunun Yandex Ads’in Türkiye’ye verdiği önemin göstergesi olduğuna dikkat çeken katılımcılar dijital pazarlama ekosisteminde yeni fırsatların da işareti olarak değerlendirdiler. Yetkililer ayrıca Türk ajansların Yandex Ads ürünleriyle fark yarattıkları ve başarılı sonuçlar ile reklam gelirlerinde düzenli artış yaşadığına dikkat çektiler. Etkinlikte ayrıca sektöre önümüzdeki dönemde yön verecek reklam teknolojileri, yapay zeka ve marka pazarlama stratejileri gibi konular da masaya yatırıldı.

832 AJANS ORTAĞI VAR


Dijital pazarlama ekosistemindeki yeniliklerin de konuşulduğu ve üç gün süren etkinliğe Çin, Birleşik Krallık, Kazakistan, Özbekistan, İsrail, Şili, Kolombiya, Arjantin, Brezilya, Mısır, Dubai, Katar, Gürcistan, Macaristan, Sri Lanka, Singapur, Vietnam, Tayland, Kore, Endonezya, Sırbistan, Türkiye, ABD, Suudi Arabistan, Peru gibi ülkelerden katılım oldu. Yandex’in dünyada 832 ajans ortağı bulunuyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Paylaş

spot_imgspot_img

Popular

Daha Fazla İçerik
Daha Fazla İçerik

Evlenecek çiftlere güzel haber! 16 firma ile indirim protokolü imzalandı

Bakanlık tarafından 16 firma ile yapılacak anlaşmaya göre; yeni...

Türkiye’nin ünlü zincir marketlerinde satılan peynirde hile çıktı

Tarım ve Orman Bakanlığı, "Taklit veya Tağşiş Yapılan Gıdalar"...

Ünlü bankadan dolar için yeni tahmin

Almanya'nın önde gelen finans kuruluşlarından Commerzbank, Dolar/TL kuru hakkında...

Kurban Bayramı ikramiyeleri için kritik tarih belli oldu

Kurban Bayramı yaklaşırken emekliler ikramiye beklentisi içine girdi. Alınan...